Klacht: 100 mensen staan op 1 m2 en bus komt te laat op bestemming

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Iedere ochtend is de bus zo vol dat er voor sommige dorpen helemaal geen plek is voor nóg meer mensen. Gevolg van dit probleem is dat de bus vervolgens te laat op bestemming is waardoor aansluiting op ander openbaar vervoer onmogelijk is. Studenten komen vervolgens te laat op hun studie terecht. Er wordt door de buschauffeurs aangeraden om te klagen vandaar deze melding. Het betreft de bus 73 van Weert naar Roermond ter hoogte van Wessem, Heel, Beegden en Horn.

Als men op een nette fatsoenlijke manier vervoerd wordt en op het juiste tijdstip de eindbestemming bereikt wordt. Op dit moment voelt het alsof vee vervoerd wordt naar een slachthuis.
Is dit niet mogelijk dan horen wij graag van de organisatie waarom deze maatregelen niet getroffen kunnen worden. We willen duidelijkheid.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 09:38 geantwoord

Beste Reizend Student,

Ik begrijp uit je klacht dat de bus vaak te vol zit, deze hierdoor vertraging oploopt en reizigers hierdoor bepaalde aansluitingen missen. Dat is vervelend en erg jammer om te lezen! Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,
^JK

webcareteam Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:20 geantwoord

Ik waardeer deze snelle reactie maar we willen graag daden zien ipv woorden horen. Het gebeurd namelijk elke dag in de spitsuren, 's morgens en 's avonds. Dit maakt het beeld rondom OV niet beter. Als er eindelijk acties ondernomen worden dan zal het voor de chauffeurs en reizende mensen een prettigere sfeer worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Reizend Student