Klacht: 10 van de 13 wilde perziken zijn rot

op 06 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Vandaag boodschappen gedaan bij Dirk van den Broek bij winkelcentrum Zuidplein in Rotterdam Zuid.

Bij thuiskomst bleken 10 van de 13 wilde perziken rot te zijn. In het doosje waren de perziken aan de bovenkant goed. Aan de onderkant waren deze 10 helaas rot.

Een nieuwe doos wilde perziken of het bedrag retour krijgen dat ik ervoor heb betaald.

Helaas heb ervoor gekozen om geen bonnetje uit te laten draaien.

Foto van de rotte perziken is aanwezig op mijn telefoon. Deze is alleen groter dan 2 mb.

Als u een emailadres opgeeft dan kan ik u de foto mailen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 14:53 geantwoord

Excuses voor onze late reactie. Op één of andere manier hebben wij nooit een bericht gehad dat u op deze website een klacht heeft ingediend en zien wij dit vandaag pas.

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt. Ik vind het vervelend om te horen dat de kwaliteit van de gekochte producten niet naar wens was en bied hier onze excuses voor aan. Wij zijn op de hoogte dat de kwaliteit van onze groenten en fruit helaas schommelt. Op dit moment lopen er een aantal trajecten waarmee wij ons best doen om de kwaliteit van de groenten en fruit te verbeteren en de kwaliteit te behouden. Ik hoop dat het effect van deze trajecten zeer spoedig te merken zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronnie van der Linden