Klacht: 10 dagen wachten voor reparatie

op 08 augustus 2017 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Onder ref: 3370045199/ fam Woortman staan wij bekend bij Bosch
Onze wasmachine WAQ28363NL is stuk (water pompt niet weg , error E18). 1-11-2016 gekocht via bcc.

Hebben gebeld met Bosch (2keer) en BCC (1 keer). Er kan niemand komen door de vakantie periode, pas vrijdag 18-8-2017. Tot die tijd moeten we het zelf uitzoeken. Ik mag ook niet iemand zoeken en de bon declareren of de bon declareren van de wasserette. Er is dus geen oplossing behalve wachten tot 18-8-2017 of hopen dat er een andere afspraak uitvalt. We moeten dus sinds gister tot vrijdag 18-8-2017 het doen zonder was mogelijkheden.
Lijkt me niet de perfecte service waar Bosch het over heeft op de website:
Onze service:
Perfecte service – voor en na de aankoop.

Hoop dat jullie kunnen helpen, alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet

Cynthia

Gewenste Oplossing:

Reparateur deze week komt.

Anders declareren van kosten eigen reparateur

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cynthiacournuejouls