Klacht: 1 uurs service

op 04 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb in april een Samsung galaxy s7 edge gekocht, nu is de usb aansluiting niet goed waardoor het bedraad opladen niet goed gaat.. nu heeft samsung een 1 uurs service waar je een 1 uurs afspraak kunt maken zodat je telefoon in dat uur gerepareerd word… maar ik probeer nu al 3 weken lang om me aan te melden bij deze zogenaamde 1 uurs service idee maar krijg steeds een foutmelding.. dus vandaag wederom gebeld met samsung, en wat krijg je als antwoord: u moet gewoon geduld hebben we zijn met het probleem bezig.. hmm al 3 weken dus erg vreemd lijkt me, waardoor ik in princiepe mijn telefoon maar gewoon in moet leveren en ik hem dan 5 dagen kwijt ben ipv 1 uur. Dat vind ik erg slechte service van Samsung…
Hetzelfde met VR bril.. die kreeg je eerst als je de telefoon pre orderde.. daarna weer niet en nu hebben ze weer een aktie dat je hem gratis krijgt bij de s7 en s7 edge.. waarom niet bij elke van deze modellen en de ene wel de andere niet..

Maar ondertussen zit ik nog wel met een defecte telefoon .. ben van APPLE over gestapt naar samsung omdat dit beter zou moeten zijn maar krijg daar een beetje spijt van eerlijk gezegd…ik vind de service van Samsung ver onder de maat

Heb evt ook een referentie nummer van wanneer de klacht aangemaakt is bij samsung

Als mijn telefoon binnen de 1 uur s afspraak gerepareerd is ipv 5 dagen, en vind dat er ook wel een VR bril gegeven mag worden als compensatie hiervoor want loop nu al 3 weken met een defecte telefoon rond van €799..

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pascalathome1