Klacht: 1 uurs afspraak maken onmogelijk!

rikvdelzen op 18 oktober 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In juni ben ik vanwege een defect naar het servicepunt van Samsung geweest in Den Bosch, ik heb van te voren natuurlijk een afspraak gemaakt, dit ging allemaal goed.

Helaas ging er tijdens de reparatie iets mis waardoor ik opnieuw een afspraak moest maken. Deze wilde ik thuis inplannen maar dat ging niet, de melding kwam dat er al een afspraak open stond op dit IMEI nummer. Blijkbaar ging dat om de afspraak die ik eerder had ingepland maar waar ik dus wel al was geweest, deze heb ik uit het systeem kunnen halen en een nieuwe afspraak in kunnen plannen.

Tot zover allemaal goed.

Sinds een tijdje merk ik tijdens het bellen dat ik degene aan de andere kant van de lijn niet goed kan verstaan. Hiervoor wilde ik een afspraak inplannen op het servicepunt in Den Bosch, maar je raad het al: Er stond al een afspraak op dat IMEI nummer. Na wat zoekwerk in het account kwam ik erachter dat ik deze afspraak zelf niet kon verwijderen (Hij stond er simpelweg gewoon niet…).

Hiervoor heb ik dus contact opgenomen met Samsung via Facebook, zij geven aan dat ze de afspraak niet kunnen verwijderen en ik dus eigenlijk maar een andere oplossing moet zoeken, bijvoorbeeld het opsturen van het toestel voor reparatie..

Tijdens dat gesprek gaf een medewerker aan dat ik langs kon gaan zonder afspraak, maar dan waarschijnlijk wat langer zou moeten wachten, zo gezegd zo gedaan -> Ik kom vandaag aan op het servicepunt waar ze simpelweg zeggen: Je kunt je toestel hier laten voor reparatie of een 1 uurs afspraak maken via de site van Samsung, dus het verhaal van de medewerker van Samsung klopt niet..

Ik vind het een vreemd verhaal dat het gewoon niet mogelijk is om een afspraak te verwijderen. Dit systeem is tenslotte van Samsung zelf, maar ze kunnen niks verwijderen?

Als de afspraak uit het systeem gehaald gaat worden zodat ik een nieuwe afspraak in kan plannen.
Als Samsung zelf een afspraak in wil plannen is dat ook prima, maar in ieder geval wil ik een afspraak op het Servicepunt in Den Bosch...

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door