Klacht: 1 promotie nog steeds niet ontvangen

op 14 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben die mailbrief gehad van Jaime van Samsung webcare, d.d. 8 juli 2014, 2 jaar geleden. Maar ik heb bedrag toch nog steeds niet ontvangen en van R. de Roode wel 1 x, betreft promotie van €100,- na de aankoop van de nieuwe samsung. Maar dat van mij nog niet, omdat mijn naam N. de Roode-Tjen niet goed overeengekomen is met dat rekeningnummer van mijn zwager. Mijn excuses hiervoor. Het moet nog overgemaakt worden op het rekeningnummer van mijn zwager K. Loekabino. Dat rekeningnummer van mijn zwager is juist: NL91ABNA0457225882. Mijn excuses voor de veel latere reactie, vanwege de drukte, het vergeten.

Gewenste Oplossing:

Dat Jaime eerder antwoord heeft gegeven per mail 2 jaar geleden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fianopike5