Klacht: 1 minuut te laat boarding

op 13 oktober 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Door vele omstandigheden, te lange transfer, slechte verwijzing op Schiphol, het niet aangeven van de gate op de boarding pass (die bij het inchecken thuis uitgeprint is) waren wij 1 minuut (u leest het goed!!) te laat om aan boord te gaan. Het vliegtuig stond er nog!!!
Nota bene online ingecheckt, handbaggage, dus geen wachttijd.
KLM bood ons een business vlucht aan die veel duurder was, en we moesten ook 200 euro wijzigingskosten betalen.
Wanneer de KLM een uur vertraging heeft moeten we dat maar accepteren. 1 minuut te laat en je mist je vakantie.
Overigens, bij de gezichtsscan ging het bij een aantal mensen mis, ook bij mij. De display gaf aan dat er een medewerker aan zou komen, echter de medewerker stond te kletsen met een collega en kwam niet. Door een flink gehum mijnerzijds draaide zij zich om, om mij te helpen. De minuut is waarschijnlijk door haar veroorzaakt. Het betreft vlucht KL0959 voor 2 personen van Amsterdam naar Newcastle op 13 oktober 2016.

Een volledige vergoeding, restitutie van de tickets.
Zouden bij vrienden op bezoek gaan die 4 dagen vrijaf van hun werk hebben genomen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tom@polman10