Klacht: 1 a 2keer per week verkeerde krant in de bus

op 27 april 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 april 2016 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van der Veen,

Dank u wel voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u de verkeerde krant heeft ontvangen. Wij zullen direct contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. U kunt er natuurlijk vanuit gaan dat u vanaf nu altijd de Telegraaf bezorgd zult krijgen. Wie bieden u onze excuses aan voor dit ongemakt. Indien u nog vragen heeft kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door ouke jan