Klacht: 1.5

Ladygirl57 op 26 april 2020 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ongelooflijk de Dirk van de broek in sliedrecht
Vrijdag zo ontzettend druk alles loop daar door elkaar zelfs de vakkenvullers ik kon nergens door vanwege de 1.5 eindelijk na 20 minuten wachten wist ik de kassa te bereiken alle kassa open lange rijen bij elke kassa geen veiligheid daar ook want je staat zowat naast elkaar bij de band ook
Als ik wat opgelopen heb bij jullie want ik ben een risico patiënt klaag ik jullie aan
Geen beleid geen toezicht veel en veel te veel mensen binnen geen ruimte bij de kassa
Dus voor jullie te hopen dat ik geen corona krijgt die bij jullie gratis te halen is

Beleid niet teveel mensen niet alle kassa open gooien vakkenvullers moeten op letten teveel om op te noemen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

Reactie van de melder van de klacht Ladygirl57

1 jaar geleden - Oke Dirk neem mijn klacht niet in behandeling dat zeg wat over deze bedrijf sneu

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ladygirl57