Klacht: 0,0 klantgerichtheid

op 26 april 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Op 22 maart hebben wij een uitvoerige mail verzonden met een beschrijving van een bijna drie jaar durende lijdensweg. Deze is ook als klacht eerder gepubliceerd op Klacht.nl (29 maart). Tot op heden is er geen concrete actie ondernomen door Swiss Sense. We hebben wel een mail gekregen dat de topper voor 4e keer omgeruild wordt. Wederom een sprekend voorbeeld voor de ‘plaat voor mijn kop’-houding van Siwss Sense. Wwij willen geen omruil meer! Die hebben we de afgelopen jaar vaak genoeg gehad zonder enig soelaas. Mijn vrouw slaapt al die jaren meer op het logeerbed en kan door rugpijn nauwelijks meer sporten. Maar het feit dat er nog op geen enkele manier contact is opgenomen met ons, is niet alleen verbazingwekkend maar ook schandalig!

Wij willen simpelweg dat Swiss Sense de producten terugneemt en onze investering van 4.000 euro terugstort.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Talisman