Klacht: 0% Amstel radler // rundergehakt

op 07 september 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Maandag 7 September boodschappen gedaan in het filiaal A H te Hazerswoude dorp waaronder de boven genoemde producten , thuis gekomen en de bon nagekeken bleek ondanks de bonuskaart geen korting gegeven was op die twee producten op het bier werd een beetje met twijfel en onbegrip gereageerd scheelde maar liefs € 2,10. De gehakt daar werd opgereageerd wij zijn geen xl daar zakte mijn broek wel overigens van af , het scheelde op 2 kilo. € 1, – ik begrijp niet dat een concern als AH geen gelijke prijzen steld, wij krijgen wel overigens de folder met xl producten, dan stel ik voor dat je daar ook rekening mee gaat houden , bij al ik vind dit een discriminatie van doen

Wij zijn al sinds meerdere malen Teleurgesteld inzake bonnen nazien op fouten en het misgrijpen van bepaalde producten , en meerdere malen voor rectificatie terug te moeten , wij zullen het nog enkele malen bezien mochten wij hinder hebben van iets van dien aard , zijn wij genoodzaakt ondanks dat uw concurrent iets verder uit de regio ligt , toch gebruik ervan te maken.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Drevel1949