Klacht: Multitool topcraft

op 10 november 2012 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks dat er maar weinig mulitools beschikbaar waren was ik één van de gelukkige die er één kon bemachtigen. De blijdschap was voor korte duur, want toen ik hem thuis aanzetten kwamen de vlammen eruit. Heb deze de donderdag erop teruggebracht met de verwachting dat ik een nieuwe zou krijgen vanuit de voorraad van aldi danwel vanuit de voorraad van de leverancier van de mulitool.
Helaas bleek dit niet het geval, ik werd geholpen door iemand die liefst geen vragen wilde beantwoorden en absoluut niks wilde regelen als alleen mij binnen 5 min. mijn 30 euro terug in de handen duwen. Geen moeite om een andere te regelen, ze waren namelijk niet in staat om een ander filiaal te bellen…. of om een proceduren met de leverancier te starten…
Ik kwam naar de aldi om daar weliswaar maar 30 euro te brengen, maar die hoefden ze niet.
Ben bewust dat een apparaat van 30 geen wonderen gaan verrichten, maar ik heb hem niet eens kunnen gebruiken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een werkende multitool.

Alle klachten die gemeld zijn door v.Kemenade
1
0.0
2012-11-10
v.Kemenade