Klacht: Zwembad niet gered

op 01 oktober 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Ik boek speciaal bij van der valk Enschede omdat mijn kinderen ook graag willen zwemmen. We komen om 15.15 aan, checken in en mijn jongste 4
(4 jaar) vraagt waar het zwembad is. Zwembad is nog niet af!!! Dit staat nergens beschreven. Ik krijg als tegemoetkoming een vrijkaartje voor het locale zwembad, dat zou niet zover weg moeten zijn, maar sluit om 1700. Dus heeft geen zin om daar met 2 kleine kinderen heen te gaan, voordat iedereen in zwemkleding is, ben je 1 uur verder en moet je eruit wantzwbad gaat sluiten. Oke volgende dag mag ook. Alleen hebben we dan een afspraak om 1200, 1 uur rijden van Enschede. We logeren in het hotel omdat het zo fijn was dat de kinderen, zoals beloofd dan 2x mochten zwemmen. Bij aankomst en volgende dag een uurtje nahet ontbijt.
2 vreselijk teleurgestelde kinderen en een beetje onzin dat ik nu in een hotel moet slapen, zonder dat extraatje.

Als men had vermeld dat het zwembad nog niet open was.
En als ik een korting had gekregen in welke vorm dan ook op mijn verblijf of mijn volgende verblijf en dan geen 5 euro.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirkam01