Klacht: Zweefparasol wordt niet geleverd en geen reactie op mail en telefoon

op 07 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 7 augustus 2018 een zweefparasol gekocht en betaald. Na bevestiging niets meer gehoord. Men reageert niet op mails en telefoons. Snap er niets van zon bedrijf dat overal adverteert en gewoon niet levert en reageert. Is er sprake van oplichting of gewoon slecht georganiseeerd ?

Gewenste Oplossing:

Als parasol is geleverd conform bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 11 september 2018 om 17:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wat vervelend dat u uw bestelling tot op heden niet in ontvangst heeft mogen nemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Ik heb uw order nader bekeken en de leverancier hier direct over gecontacteerd.
Ik verwacht hier binnen 2 werkdagen reactie op en ik zal u dan ook per e-mail hiervan op de hoogte stellen.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Heeft op 12 september 2018 om 04:17 geantwoord

Ik heb nog geen mail ontvangen en de bestelling was begin augustus. Dus nog geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door RJMZW1