Klacht: zwartmakerij

op 28 juni 2016 over Marokko.nl in de categorie Websites

Eerder heb ik een klacht ingediend (ticket 8327) vanwege zwartmakerij op marok.nl in de rubriek ”uit het oog verloren”. Ik heb daarover gemaild en het verzoek ingediend om de gebruikersnamen 3ouma en Rechtvaardig16 te blokkeren naar aanleiding van de door hen geplaatste berichten die niet door de beugel kunnen. Ik kreeg als reactie dat 3ouma verbannen is en dat Rechtvaardig16 niet zomaar verbannen kon worden omdat dit mijn mening was. Dit terwijl de lappen tekst overduidelijk zwartmakerij waren en dan opeenvolgend. Nu zie ik dat 3ouma vrolijk de site kan betreden en eigenlijk opnieuw de kans krijgt om onschuldige mensen zwart te maken.

Blijkbaar is mijn klacht helemaal niet serieus genomen en voor tijdelijke aard in behandeling genomen. Dit vind ik absoluut niet kunnen. Jullie horen jullie te realiseren dat het plaatsen van vreselijke onwaarheden over een persoon gevolgen kan hebben op lang termijn. Nog steeds ondervind ik daar in het dagelijkse leven last van omdat deze mensen onwaarheden op de site hebben geplaatst. Ik ben dan ook zeker bereid om dit niet zomaar te laten liggen en hier een zaak van te maken.

Het kan niet zo zijn dat jasmina.nl, een site dat door subsidie o.a. wordt gesteund, gebruikt kan worden voor zwartmakerij en dat dit vooralsnog gesteund wordt door beheerders die klachten niet zo nauw nemen door gebruikersnamen weer toegang te verlenen en sterker nog door gebruikersnamen niet eens te verbannen. In hoeverre zijn de beheerders onafhankelijk, professioneel en laten zij zich niet in door vriendjespolitiek? Ik ben het echt zat dat dit zomaar kan zonder enige gevolgen. Nogmaals ik laat dit er niet bij zitten en ik dien bij deze een grote klacht in. Uiteraard verwacht ik niet dat mijn klacht serieus wordt genomen. Daarom zal ik de subsidieverstrekker via de rechtsgang benaderen. Ik zie veel dingen op de site die gewoonweg niet kunnen en met name diegene die de site beheren die alles maar toelaten. Hopelijk nemen jullie de klacht nu wel serieus.

Wanneer er iets met mijn klacht gedaan wordt en gebruikersnamen 3ouma en Rechtvaardig16 verbannen worden voor lange termijn. Zulke mensen horen niet opnieuw de kans te krijgen om dingen te plaatsen dat zwartmakerij betreft!!!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marokko.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marokko.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klacht222