Klacht: Gerecht Marokko 0/10

op 22 september 2016 over Marokko.nl in de categorie Websites

Sinds 06/09/2016 ben ik Marokko binnengereden met mijn moto canam is een driewieler ben er mee langs de douane binnengereden met geen enkel probleem via bab sebta ik heb verlof genomen en wou offerfeest bij mijn ouders vieren ,nog geen 20u later houd een agent me tegen vlakbij mijn huis aan retaha tetouan voor geen enkele reden houd de agent me tegen ,vraagt mijn documenten ,alstublieft meneer de agent ,5 min later zie ik 4 agenten om me heen ik vraag hem wat heeft dit te beteken de agent antwoord hierop je maakt er te veel lawaai mee ,voor de andere agent je was te snel ant rijden de andere agent zegt je hebt geen rijbewijs ,hierbij zegt de agent wij moete uw driewieler meenemen voor verdere controle te voeren in de politiebureau, ze hebben mij verklaring genomen dat ik int Arabisch moest doen ,en ik kan geen Arabisch lezen ik was verplicht om het te ondertekenen ik zei ik kan dit niet lezen ik weet niet wat er op dit blad staat ik vroeg hem krijg ik dan een kopie van men verklaring de agent antw brutaal tegen me nee teken ,ik zei rustig rustig hmdlh ik heb niks verkeerd gedaan ben met al men papieren in orde toen heb ik int geniep men gsm gepakt en heb er een foto van genomen met men gsm dan heb ik het toch maar getekend , toen ik thuis wan aankwam heb ik men verklaring naar men onkel late zien en hij verteld me hier staat op da je geen rijbewijs hebt dan zegt de agent tegen me wij houden u driewieler bij voor te zien of de chassi nummer juist is en dat het geen gestolen is ,ik zei hoe ben ik dan het land binnengekomen via de douane als het geen origineel is ? Kreeg nergens een antw op dan hebbe ze mij naar huis laten gaan zonder mijn canam die hebben ze dan in beslag genomen voor geen enkel reden , ze hebben al mijn documenten en de sleutels gepakt en mijn douane papier , even later ben ik met mijn onkel terug naar het bureau geweest toen zeide ze ja tis gewoon een controle
Morgen heeft hij die normaal terug hij is met alles in orde , ik ben nu al 2weken verder en heb hem nog steeds niet terug ze zeggen me nu dat het dossier moet voorkomen in de rechtbank ik kan het land zelfs niet verlaten al mijn papieren van de douane hebben hun als ik naar het politie bureau ga zegge ze tegen mij uw dossier ligt in de rechtbank en als ik naar de rechtbank ga zegge ze het omgekeerde heb ondertussen een advocaat genomen en ze doen nog steeds moeilijk ik snap niet waarom ze het me aandoen ik moest de 19/09/2016 terug beginne werken maar ik kan hier niet weg nu heb een mail gekregen van mijn baas in Mechelen België dat ik ontslagen word ik ben geboren en getogen in België nu zit ik hier

Als ik het land Marokko verlaat maar hamdoulilah dat Allah swt er is !!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marokko.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marokko.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mercedesc30