Klacht: zwarte uitslag nieuwe pannen

op 12 september 2017 over Sola in de categorie Huishoudelijke winkels

2 weken geleden nieuw pannenset bestelt via internet zag er goed uit na een paar keer mee te koken zwarte pitten erin ik na de sola winkel de pannen kunnen niet tegen zout je mag de zout er pas bij doen als het water kookt en de pitten kun je iedere keer met cif af doen maar daar heb ik die pannen niet voor gekocht ze zij wel vaatwas bestendig raar maar ik wilde graag andere pannen maar dat ging niet op ik moest het er maar mee doen nooit geen sola pannen meer slechte kwaliteit je moet ze iedere keer met cif af doen

als ik een ander pannen set kan uitzoeken is het goed als die duurder is leg ik gewoon bij

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sola

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sola nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sola in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sola een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sola

Heeft op 22 november 2018 om 14:10 geantwoord

Dank u voor uw bericht en excuses voor het ongemak.

Voor zover wij uw verhaal konden beoordelen gaat het hier hoogst waarschijnlijk om een garantiekwestie.
Voor exacte beoordeling van uw klacht en eventuele toepassing van garantie heeft de klantenservice de goederen in huis nodig.
Wij willen u daarom vragen om de pannen goed verpakt, voldoende gefrankeerd en met begeleidend schrijven naar ons toe te sturen.
Vergeet u alstublieft niet om daarbij uw adresgegevens, telefoonnummer en emailadres te vermelden, zodat wij u kunnen bereiken indien nodig en u artikelen retour kunnen sturen.
Mocht u uw aankoopbewijs nog hebben dan graag hiervan ook een kopie bijsluiten. Mocht u geen aankoopbewijs meer hebben dan graag in het begeleidend schrijven erbij vermelden waar en bij benadering wanneer u de pannen gekocht heeft.

Mocht dit voor u een optie zijn dan bent u ook van harte welkom om met uw pannen en zo mogelijk een (kopie) aankoopbewijs in onze winkel te Zeist langs te komen.
De winkel bevindt zich op onderstaand adres en is van dinsdag tm vrijdag geopend van 9:00 uur tot 17:00 uur en op zaterdag van 11:00 uur tot 17:00 uur.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien uw product graag tegemoet.

Sola BV
Van Reenenweg 155
3702 SJ ZEIST
E-mail: winkel@sola.nl
Website: www.sola.nl

Alle klachten die gemeld zijn door suikerbuikjo