Mijn Klacht:
Afgelopen maandag verse jamon Serrano ham gehaald voor bij de borrel. Na een paar plakjes te hebben gegeten merkt mijn vriend op dat er een vieze zwarte smurrie doorheen zit. Datum is zeker nog 2 weken goed. Gatverdamme wat is dit smerig, ik ga dit product niet meer kopen, ik ga voor vleeswaren nu zeker naar een andere winkel!!!
Gewenste Oplossing:
Tevreden zal ik niet meer zijn, dit is gewoon ronduit smerig, en dit kan en mag niet gebeuren met etens waren, ik ga niet meer met een gerust hart hier nog etenswaren kopen


