Klacht: zwarte leren bank 5 zits bij ikea amsterdam

op 19 februari 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Tijdens het shoppen viel de zwarte bank in de koopjeshoek van Amsterdam op en omdat er niemand aanwezig was ben ik met de prijskaartje met streepjescode naar de kassa gegaan om af te rekenen, daar vroeg ik of ik de bank ook kon laten bezorgen, de cassiere probeerde te bellen met de afdeling tevergeefs om te vragen hoe dat moet, ik kond de grote hoek bank moeilijk naar de kassa slepen, mevrouw verzocht om even bij de afdeling met de medewerker dit kort te sluiten. Toen ik terug was gelopen was er een meneer van de afdeling inmiddels aanwezig en die sprak ik aan waarop hij reageerde, zie je niet dat ik bezig ben, ik zei nee dat viel mij niet op, meneer was net klaar met een andere klant. Inmiddels waren er een groep bij elkaar horende klanten die de bank ook aan het claimen waren en beweerden deze eerder te hebben gezien. Ik probeerde duidelijk te maken dat ik bezig was de koop te sluiten bij de kassa waarop de meneer vd afdeling beweerde dat ik later dan deze mensen was en dus de bank voor hun is. Ik vind dit geen manier om je klanten te behandelen ik ben een vaste klant en koop heel veel bij Ikea, ik probeerde tevens de klacht bij de klantenservice te melden waarop de mevrouw de medewerker ging verdedigen dat is al helemaal een verkeerde houding. telefonisch is de klantenservice al helemaal niet bereikbaar. Ik denk dat ik de bank bij made.com ga kopen, daar wordt ik hopelijk normaal geholpen.

als ik de bank krijg voor de prijs die ik heb gezien bij de koopjeshoek

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Serioza