Klacht: Zwarte broeken verkleuren heel snel

op 12 mei 2017 over Only in de categorie Kledingwinkels

Hallo,

Ik heb vorige week een zwarte broek bij jullie gekocht aangezien ik die altijd fijn vind zitten. De laatste keer dat ik dat had gekocht was mijn broek snel verkleurd maar ik dacht dat het aan mezelf zou liggen. Nu heb ik dus de 2e gekocht en nu heb ik weer hetzelfde. Ik fiets elke ochtend naar mijn werk waar ik zwart moet dragen. Maar nu heb ik telkens een witte waas op de broek bij de achterkant tussen de zakjes in waar je op zit. Dit is nu al de 2e keer dat dit gebeurd terwijl ik hem nog niet eens heb gewassen. Dit hoort niet zo snel te gebeuren lijkt mij! Ik baal er heel erg van want nu loop ik telkens met een witte waas op mijn broek. Hoe kunnen jullie dit oplossen? Vind de broeken altijd zo fijn zitten maar ga niet telkens weer na een week een nieuwe halen. Het gaat om de zwarte skinny jeans high waist S/34
Mvg

Als er een oplossing voor gegeven word. Ik ben niet van plan om nu nog een keer de broek opnieuw te kopen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Only

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daphnemooibroek