Klacht: Zware rekening van 110 euro

op 25 september 2017 over Usenet in de categorie Internet Diensten

Ik heb in de zomer een proefperiode aangeschaft van Usenet.nl maar ik heb dezelfde week meermaals aangeklikt dat ik mijn account wil stopzetten. Opeens zat er een factuur in mijn brievenbus met daarop een herinnering dat ik 110 euro open heb staan en dit voor 30 september 2017 moet betalen. Dit terwijl ik al zo vaak heb aangegeven dat ik mijn account wil stopzetten. Ik heb uit zekerheid dat bedrag betaald via overschrijving en nadien nog eens aangeduid dat ik mijn account wil stopzetten. Wat kan ik doen als ze nog rekeningen blijven sturen? Er staat bij hun voorwaarden dat je ten alle tijd je account kan opzeggen maar ik heb al zo vaak mijn account willen stopzetten maar ze blijven me maar actief houden.

Wanneer ik een officiële bevestiging krijg dat mijn account stop is gezet en ik geen koste meer kan krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Usenet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Usenet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jasperlahou