Klachten over Usenet

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Usenet zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Usenet in de categorie Internet Diensten

4 klachten gemeld
1.0 /10
2 stemmen

Tijdslijn

Trial

Klacht van Pieterrr123 op 20 januari 2021 over Usenet in de categorie Internet Diensten

Ik heb meerdere keren op het cancel knopje gedrukt maar telkens word ik weer geleid naar de start pagina waardoor ik mijn abonnement niet kan afzeggen Pieter bos Lees meer

betaling

Klacht van Johan Neyens op 05 oktober 2020 over Usenet in de categorie Internet Diensten

Op 4 oktober inde u 99,96 euro langs Paypal van mijn rekening, zonder dat ik u dat toelating of opdracht daartoe verleende, .graag wat uitleg over deze transactie. Toon mij mijn opdracht of toelating? Johan Neyens Lees meer

usenet.nl blijft in gebreke

Klacht van DouweBosma op 24 mei 2020 over Usenet in de categorie Internet Diensten

Er wordt niet gereageerd op mijn vraag waarom usenet onbereikbaar is. Diverse mails worden niet beantwoord. Ondertussen heb hen een email gezonden dat ik hun dienst beëindig met het verzoek het restant van mijn abonnementsgeld op mijn rekening te storten. Lees meer

Betaling na vragen

Klacht van Peter Damstra op 24 augustus 2019 over Usenet in de categorie Internet Diensten

Ik heb een andere creditkaart gekregen, waardoor mijn abonnement niet afgeschreven kon worden. Daarbij kwam dat ik mijn abonnement op wilde zeggen. In eerste instantie werden de mails wel snel beantwoord, maar moesten in het Engels, waarbij je niet echt je ei... Lees meer

automatische incasso

Klacht van Spoeltje op 01 april 2019 over Usenet in de categorie Internet Diensten

Goedemorgen Alleen proefperiode gebruikt. Opzeggen lukte niet. 2x geprobeerd op verschillende manieren. Bij hun niet doorgekomen zeggen ze. !? Paar keer mail beantwoord en incasso terug geboekt. Maar WEER. !!! Ik heb misschien een foutje gemaakt, maar door het verlies van mijn Man,... Lees meer