Klacht: zwaar amateurisme en ongeorloofde praktijken

op 13 maart 2017 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Bestelnummer SO1266120 Besteldatum: 2 februari 2017 status: Verzonden
eerste beloofte: levering op 14 februari
tussentijds e-mail bericht over vertraging, nieuwe leverinsdatum 20 februari
eindelijk 22 februari! verkeerde artikel bezorgd, retourcode etc.
nieuwe beloofte: leveringsdatum 2 maart,
tussentijds verontschuldigingen per e-mail, kadobonnetje voor geleden ongemak, volgende dag nieuwe bericht: sorry, code voor kadobonnetje vergeten bij te voegen…
Inmiddels bestelling wilden annuleren, maar het lukt niet, omdat nog steeds het verkeerde artikel staat genoteerd als “verzonden”, statuswijziging op klanten account express niet gedaan?
Per telefoon annuleren. Kan niet, want net op transport gezet. OK, dan weigeren. Terugbetaling zal gebeuren beslisst voor 13 maart maandag!
Dus, heden moet ik zeggen, geen terugbetaling ontvangen.
Bellen naar iBood, “terugbetaling afgehandeld, terugstorten kunt U op 17 maart verwachten”
Ik kan niet geloven, dat een betalingstransactie tegenwoordig 5 dagen lang duurt,
Ik kan niet geloven, dat na terugbezorging van goederen, kredietering een week lang duurt,

terugbetalen zonder smoesen en vertragingen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibood

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibood nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 20 maart 2017 om 14:12 geantwoord

Beste Sophia,

Bedankt voor jouw bericht.

De financiele afdeling heeft de terugbetaling nogmaals onder de loep genomen en is tot de conclusie gekomen dat het aankoopbedrag al is gecrediteerd. We zijn een beetje afhankelijk van PayPal in hoeverre het bedrag daadwerkelijk terug te zien is op jouw PayPayl account.

Voor nu kunnen we jou aangeven dat de refund al is afgerond vanuit iBOOD op 14 maart 2017. PayPal heeft gemiddeld 5-10 werkdagen nodig om het geld zichtbaar te maken op de account.

Onze excuses voor het ontstane ongemak.

iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door sophiepyla