Klacht: Zoveelste vertraging bus 63 Dokkum-Buitenpost

op 30 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus is weer te laat gekomen. Dit gebeurt negen van de tien keer. Hierdoor heb ik mijn aansluiting gemist en kon ik geen tentamen meer maken. Door deze fout van Arriva ben ik genoodzaakt om het vak volgend jaar opnieuw te volgen. Kunnen jullie niet gewoon de tijden aannemen die op de borden staan (xx:58) in plaats van standaard rond (xx:03)? Vooral door de verbouwingen op het station en dat we via de trap over het spoor langs moeten (meer overstaptijd). Ik ben hier echt klaar mee.

Gewenste Oplossing:

Als in het vervolg de bussen gewoon op tijd rijden. Er moet door Arriva ervoor gezorgd worden dat de aansluiting gehaald kan worden. Precies vanaf Dokkum op de aangewezen tijden vertrekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 juni 2017 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Adammx92,

Ik begrijp uit jouw bericht dat je regelmatig meemaakt dat de bus te laat is. Ik wil dit graag voor je uitzetten zodat we dit in de gaten kunnen houden en hopelijk snel verbeteren. Kun je me daarvoor vertellen op welke tijden je reist? En vanaf welke halte dit precies is? Welke overstap wil je halen en waar precies?

Alvast dank voor je reactie.

Met vriendelijke groet,
^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Adammx92