Klacht: Zoveelste actie is weer eens een FLOP!! Ze kunnen niet leveren wat ze zeggen!!

op 15 juli 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Jumbo heeft een aantal acties gehad,waar wij met ons gezin best aan mee wilde doen! Kinderboeken…binnen no-time was ’t boek van Annie M.G.Schmidt niet meer te verkrijgen en kwam ook niet meer!! Honderden duizenden euro’s uitgegeven aan reclame om zo’n geel wielershirt te promoten..heb je alles bij elkaar gespaard en zijn die dingen ook al weer op!! Ongelooflijk…tot de laatste dag kan je zegels krijgen om te sparen,maar ze wisten toen al lang dat mensen NIETS konden krijgen! Vandaag vroegen ze weer of ik zegels wilde hebben voor dekbed,nou bij de Jumbo spaar Ik en heel veel mensen om mij heen,nergens meer voor,want zoals ze zeggen op=op…doe liever aan acties van andere winkels mee,en koop ook daar voortaan mijn boodschappen!! Want zo om gaan met de mensen die hun zuurverdiende geld daarvoor expres bij de Jumbo uitgeven en dan willen voor sparen voor een geel wielershirt, die komen ALLEMAAL bedrogen uit!! Heb er geen andere woorden voor als ;BAHHHHH

Als ze acties voeren,zorg dan dat jullie voor iedereen dat ook kunnen waarmaken! Flauwekul om te zeggen..het was zo druk met bestellen...maar dat weet je toch van te voren..vooral als je tig x hele lange reclame maakt op tv hiervoor!! Kost duizenden/miljoenen euro's en dan maar een aantal wielershirts hebben. Misschien een idee,om de afdeling reclame en inkoop eens op de schop te gooien en daar capabele mensen in te zetten,die wel verstand van zaken hebben...lijkt mij niet zo moeilijk!!! Reclame maken en zegels uitgeven,terwijl je al weet dat er niet genoeg zijn..hoe erg kan je zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Petkar2