Klacht: Zoveel verandering in vluchttijden

op 06 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een reis geboekt bij corendon naar Turkije.
Wij hebben echt gekeken naar de vluchttijden toen we boekten.
We hebben gekozen vanuit Amsterdam omdat De vliegtijd beter was dan in Eindhoven .
Een parkeerplaats mee gereserveerd omdat we s nachts terug kwamen en we dan niemand tot las hoefde te zijn.
De eerste verandering was dat hij s middags terugvloog om hal3. Nou dat kan gebeuren. De parkeerplaats geannuleerd.want dat was dan niet nodig.
Dan ineens is de tijd op half 9 s morgens gezet. Ja dat gaat me te ver. Had ik net zo goed Eindhoven kunnen boeken waar ik ook nog regio korting krijg. Intussen scheelt het al 15 uur minder vakantie voor het zelfde geld. We komen aan om 19.45 en vertrekken om 8.30. We hebben geboekt voor 9 dagen en krijgen er 7. Omboeken kost geld. Ik kon wel de vlucht van Transavia boeken s avonds om half 10 maar dan moest ik 40 euro bij betalen en alsnog een parkeerplaats boeken. Dat schiet niet op.

Omboeken zonder kosten.
Of een andere datum vliegen. Want de rest van de datums vliegen wel de gewone tijd. Alleen op 27 juni is het verzet. Dus doe maar een dag later dan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wildt048