Klacht: Zoveel mis!!!

op 14 augustus 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Wij waren voor een overnachting in Fletcher Hotel Erenstein in Kerkrade.
Nog nooit meegemaakt dat er zoveel mis was.
De kamer: Afgebladerde muren,vocht plekken (vooral vervelend omdat we ons kindje bij ons hadden van 14 maanden)
Veel stof en spinnenwebben en geen afzuiger in de badkamer
Rond 19:30 zaten wij lekker nog even op het terras,niemand die kwam vragen wat je wil drinken.Niet erg,we kunnen ook zelf naar de bar lopen.
Maar nadat mijn man ruim een half uur naar iemand had lopen zoeken ben ik naar de receptie gelopen.
Hier kreeg ik op een onvriendeljke manier te horen dat mevrouw eerst haar eten op ging eten.
Dus weer wachten!!!!!
S’ avonds hadden wij nog trek dus ik ga 21:30 uur naar beneden om een hapje/drankje te halen.
Buiten staat een bord 2 bier/wijn + bitterballen 12 euro.
Ik vraag hiernaar bij de bar, antwoord ” we hebben geen hapjes”.
Ook dit weer op een onvriendelijke manier.
En op mijn vraag of ze ook niks anders had aan hapjes kreeg ik NEE als antwoord.
Nou goed dan maar slapen aangezien we nergens heen konden omdat de kleine lag te slapen.
Alsof dat onze avond/nacht nog niet genoeg verpest had,werden we s’ochtends wakker in een rioollucht!!!!

Een redelijke vergoeding in overleg met ons zodat we er ook echt iets aan hebben!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:42 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door m van Loon