Klacht: Zoveel mis!!!

op 14 augustus 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Wij waren voor een overnachting in Fletcher Hotel Erenstein in Kerkrade.
Nog nooit meegemaakt dat er zoveel mis was.
De kamer: Afgebladerde muren,vocht plekken (vooral vervelend omdat we ons kindje bij ons hadden van 14 maanden)
Veel stof en spinnenwebben en geen afzuiger in de badkamer
Rond 19:30 zaten wij lekker nog even op het terras,niemand die kwam vragen wat je wil drinken.Niet erg,we kunnen ook zelf naar de bar lopen.
Maar nadat mijn man ruim een half uur naar iemand had lopen zoeken ben ik naar de receptie gelopen.
Hier kreeg ik op een onvriendeljke manier te horen dat mevrouw eerst haar eten op ging eten.
Dus weer wachten!!!!!
S’ avonds hadden wij nog trek dus ik ga 21:30 uur naar beneden om een hapje/drankje te halen.
Buiten staat een bord 2 bier/wijn + bitterballen 12 euro.
Ik vraag hiernaar bij de bar, antwoord ” we hebben geen hapjes”.
Ook dit weer op een onvriendelijke manier.
En op mijn vraag of ze ook niks anders had aan hapjes kreeg ik NEE als antwoord.
Nou goed dan maar slapen aangezien we nergens heen konden omdat de kleine lag te slapen.
Alsof dat onze avond/nacht nog niet genoeg verpest had,werden we s’ochtends wakker in een rioollucht!!!!

Een redelijke vergoeding in overleg met ons zodat we er ook echt iets aan hebben!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m van Loon