Klacht: Zoutloze kaas

op 21 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik koop sinds 2 jaar op advies van mijn diētiste zoutloze kaas .
Geregeld 2 tot 3 keer de winkel bezoeken voor het zelfde product ,het is er niet of niet geleverd is het antwoord op mijn vraag .

Nu pas verneem ik dat de verkoop van het product tot het verleden gaat behoren .Wordt er te weinig van verkocht? wie het kleine niet enz.enz.

Dank u wel Albert Heijn

Gewenste Oplossing:

Als een grootgrutter geen neen verkoopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slogan