Mijn Klacht:
Ik koop iedere zaterdag een bakje met notenmix, macademia,pecan.
Nu maak ik hem net open. Nou zout……volgens mij zijn ze deze keer echt uitgeschoten met de zout pot …bah bah zo in de prullenbak….vind het wel erg van mijn bekant 4 euro.
Gewenste Oplossing:
Als ze de zout voor 80%minder doen

