Klacht: Zorgtoeslag.nl misleidend

op 03 februari 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Zoals zovelen is zorgtoeslag misleidend zonder dat je erg van heb zit je op een andere site dan de belastingdienst. Begrijp uit andere klachten dat je onder de betaling niet onder uit komt of bijzonder moeilijk. Het is voor mensen met een kleine beurs veel geld. Ik ga niet eerder betalen dan dat de dienst ook geleverd is ben benieuwd of men de dienst ook leverd voor het geld. Want het werkt immers toch zo geen dienst geleverd dan ook geen betaling. Vooraf betalen en dan maar hopen dat de toeslag ook door hun aangevraagd is?????

Ik ben eigenlijk op de manier hoe men erin geluisd nooit tevreden, maar als de toeslag daadwerkelijk is aangevraagd dan is het een pleister op de wonde

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:23 geantwoord