Klacht: Zorgtoeslag.nl is misleidend

op 26 mei 2017 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Mijn dochter is recent 18 jaar geworden. Daar ze nu ook ziektekosten moet betalen, heeft ze zelf haar zorgtoeslag aangevraagd. Vertelde kort na de aanvraag een email te hebben ontvangen waarin vermeld stond dat zij recht had op zorgtoeslag en welk bedrag zij uitgekeerd zou krijgen.Ik ging ervan uit dat het allemaal goed zat. Nu is zij ook een van de velen jongeren die het per ongeluk via zorgtoeslag.nl heeft aangevraagd en “de kleine lettertje”s over het hoofd heeft gezien. Het is een groot schandaal dat er €39,50 moet worden betaald voor een anders gratis dienst. Dit is veel geld en zij moet naast school,hardwerken voor extra centjes Ik vind dit niet ok, de jongeren zijn de toekomst en Zorgtoeslag.nl zou geen misbruik moeten maken. van deze doelgroep..

Mijn dochter en wij als ouders zou tevreden zijn als de rekening ad €39.50 komt te vervallen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Safiatou