Klacht: Zorgtoeslag aanvragen tegen betaling

op 31 januari 2014 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Ik sluit mij aan bij eerder gemelde klacht. Ook mijn zoon van 17 ging zorgtoeslag aanvragen en is nietsvermoedend op de site van zorgtoeslag.nl terecht gekomen.
Hij heeft het formulier ingevuld en het blijkt dat dan dat bedrijf zorgtoeslag voor hem gaat aanvragen. Niets makkelijker, alleen maar omslachtiger!! En hij blijkt nu ook nog €24,50 te moeten betalen voor deze dienst. Wat een oplichterij! Echt slecht dat dit ‘legaal’ is. Hier help je mensen echt niet mee.

Als dit bedrijf ophoudt met deze onzin. Wie denken ze te helpen? Alleen hun eigen portemonnee.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 03 februari 2014 om 11:18 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Na telefonisch contact is uw aanvraag geannuleerd. Wij nemen uw aanvraag niet in behandeling en zullen uiteraard geen kosten in rekening brengen.

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 05 februari 2014 om 12:46 geantwoord

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Zorgtoeslag.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Jammerdan7

3 jaren geleden - Zorgtoeslag.nl denkt een oplossing te hebben gegeven, maar dat was niet mijn gewenste oplossing. Ik wist al dat ik binnen 7 dagen van deze ellende af kon komen, maar ze moeten gewoon ophouden met mensen kosten te berekenen voor iets dergelijks. Dus de klacht is wat mij betreft totaal nog niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Jammerdan7