Klacht: Zoontje brand vingertje aan wolkenlampje

op 06 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op de kamer van ons zoontje van bijna 3 hebben we zowel de hangende wolkenlamp als het staande wolkenlampje. Dit staande lampje staat bij zijn bed. De kap van dit lampje zit op 4 punten vast aan het onderstel, door mij even te noemen op 12 uur, 3 uur, 6 uur en 9 uur. Nu zitten op 2 punten schroefjes, te weten 12 uur en 3 uur en op de 6 en 9 uur zitten kleine uitsteekseltjes. Nu heeft ons zoontje het lampenkapje gedeeltelijk open gekregen doordat hij op de plaatsen van de uitsteekseltjes heeft zitten pielen en daar heeft hij zijn handje dan naar binnen kunnen krijgen (hoef je geen kleine handjes voor te hebben, mijn man en ik kunnen dat ook gewoon). Daardoor kwam hij dus bij het halogeenlampje waardoor hij zijn vingertje verbrandde. Mijn inziens had dit nooit kunnen gebeuren als er op 4 punten schroefjes had gezeten of op 2 tegenover elkaar gelegen punten, bijv. 12 uur en 6 uur.

Het lijkt mij dat de lamp uit de handel moet worden genomen en moet worden aangepast.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 januari 2014 om 14:21 geantwoord

IKEA betreurt het te lezen dat het zoontje van mevrouw zich bezeerd heeft. Naar aanleiding van dit bericht op KLACHT.nl hebben we een melding aangemaakt voor de betreffende afdeling, zodat onze collega's zo snel mogelijk contact met mevrouw op kunnen nemen om de situatie te bespreken. Mevrouw kan dus één dezer dagen een telefoontje verwachten. We vertrouwen erop dat onze collega's waar nodig tot een passende oplossing zullen komen. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door pekizeef