Klacht: Zoon niet toegelaten

op 07 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn zoon van 15 wil voor het eerst reizen met bus 310 van Arriva van Zuidplein naar Bergen op Zoom met eindbestemming Dinteloord.
Hij heeft een 4 sterren abonnement van RET en op zijn ovchipkaart een saldo van 3 euro.
De buschauffeur geeft aan dat hij niet genoeg saldo heeft, en weigert hem de toegang tot de bus.
Vervolgens moet hij een UUR wachten op de volgende aansluiting.

Hij is 15, reist voor het eerst met Arriva, hij heeft een geldig reisdocument.
Ik vind dit onacceptabel.

De mogelijkheid om op te waarderen in de bus en/of passagiers niet weigeren tijdens de rit.
Het is aan ons om tegoed aan te vullen, jullie ontvangen je geld toch wel.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste svanderlinde, Wat vervelend dat je zoon van 15 niet is toegelaten in lijn 310 van Zuidplein naar Bergen op Zoom met eindbestemming Dinteloord met zijn RET-abonnement. Wat is de centrumzone van het abonnement? Dan kijk ik deze na op geldigheid bij deze lijn. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:01 geantwoord

Beste svanderlinde,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door svanderlinde