Klacht: Zoogenaamd niemand thuis

op 29 december 2017 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb enkele dagen geleden bij de particulier een online aankoop gedaan,alles verliep netjes volgens de afspraak,volgens de track&trace code werd dit pakketje tussen 10 en 12 geleverd.
Aangezien mijn vrouw werken is en ik met mn dochter op de bank zat hoorde ik het klepje van de brievenbus tikken,ik zie de gls chauffeur weg rijden ZONDER dat er aangebeld is.
Vervolgens hoor ik een hele serie smoesjes en uitvluchten van de telefoon dame van gls
Mijn pakketje komt volgende week dinsdag pas aan, hier heb ik gls niet voor betaald en ik zit thuis op de bank en ik heb een goed functionerende deurbel,slechte service en na service bij gls, helemaal klaar mee balle bedrijf.

Ik wil gewoon mij pakketje op de afgesproken lever datum hebben,het is helaas voor iedereen 2 graden buiten dus de chauffeur zal het wel koud gehad hebben.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gggvvvlll