Klacht: Zonder hulpvraag ring compleet veranderen.

op 07 oktober 2017 over Juwelier Stijnis in de categorie Juweliers

Ik vind het heel erg jammer dat ik via deze wijze mijn klacht kenbaar moet maken, maar juwelier Stijnis komt zelf niet met een oplossing.

Twee jaar geleden heb ik een fantastische set van mijn moeder gekregen (ring+ketting). De ring bestaat uit twee bollen en is van mat zilver met een “veeg” structuur. Past precies bij mijn huid, kreeg altijd veel complimenten over zowel de vorm als de kleur en structuur van de ring. Een van die bollen is twee maanden geleden van de ring afgeknapt. Ik had de ring aan mijn moeder gegeven zodat zij de ring kon brengen naar Stijnis. Mijn hulpvraag was of Stijnis de bol kon plakken. Mijn moeder komt de ring ma reperatie ophalen en ziet tot grote verbazing dat ze de hele ring hebben geglazuurd, de ring was helemaal glanzend zilver gemaakt. De reactie van Stijnis was “oh dat is gek, dat is niet de bedoeling”. Tweede poging tot reparatie. Mijn moeder weer terug. De ring was dit keer wel met veegstructuur maar helemaal dof zilver en dit keer hadden ze mijn ketting ook meegenomen. Derde poging, met de bedoeling dat het goed zou komen is mijn ring en ketting donkerzilver gemaakt. Het lijkt totaal niet meer op wat ik van mijn moeder heb gekregen. Ik snap totaal niet waarom Stijnis de hele ring heeft veranderd terwijl alleen het bolletje geplakt moest worden. Ze hebben niks voorgesteld. Ik moet het blijkbaar hier meedoen. De ring is niet meer zoals hij was en ik ben echt woedend op ze. Ik heb zelf in veel winkels gestaan en heb altijd meegekregen dat je problemen moet oplossen en al helemaal als je er zelf schuld aan hebt. Dit slaat echt alles. Ik kom zodra ik in assen ben terug en dan zal ik zelf voor een oplossing zorgen!

Op de foto is linksboven de originele kleur en de rest is het experiment van Stijnis na meedere keren repareren….

Wanneer ik een nieuwe zelfde ring krijg of een schadevergoeding.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Juwelier Stijnis

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Juwelier Stijnis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanneb