Klacht: zonder enig overleg beslag leggen op mijn bankrekening

op 19 juni 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

ik had met de firmaq famed al betalingsafspraken gemaakt, maar zonder pardon ging de zaak door naar de firma van arkel die na een geopende brief zonder nette enveloppe, in de brieven bus al begonnen te dreigen met beslag legging en vervolgens voor 5000,= beslag hebben gelegd op mijn bankrekeninnummers en mij steeds niet te woord staan, de medewerker die ertover gaat is er niet, ik heb gevraagd om een beslkagvrije voet formulier die heb ik ingevuld toe gestuurd, BEZWAAR GEMAAKT TEGEN DE HOGE INCASSOKOSTEN, desondanks werd er beslaG GELEGD OP MIJN BANKREKENINGEN EN WEDERDEN DE HOGE INCASSO KOSTEN MIJ DOOR BEREKEND, IK HEB MAAR EEN KLEINE WAO UITKERING EN BEN HIERDOOR NOG ARBEIDSONGESCHIKTER GEWORDEN, MAAR DE DIRMA VAN ARKEL HEEFT VDAAR NIKS MEE TE MAKEN EN ALS DAT WEL ZO IS ONTVANG IK BNOG EENS HET BEDLAGVRIJWE VOET FORMULIER EN DE OPZEGGING VAN HET BESLAG OP MIJN BANKREKINGEN, WAARDOOR IK HOGE INCASSOKOSTEN KAN BEsparen nu ik te goeder trouw was en wel wilde betalen en een betalingsregeling met famed had getroffen

is van arkel deurwaarders de professionaliteit TOONT EN DE MEDEMENDELIJKHEID TOONT DOOR MIJN BANKREKENINGEN TE DEBLOKKEREN , HET GELD OP MIJN REKENING TERUG TE STORTEN, MIJ GEEN OVERMATIGE OPSESSIEVE HOGE INCASSO KOSTEN IN REKENING BRENGT, NU IK EERST MET FAMED AL EEN BETALINGSREGELING HAD GETROFFEN, VAN 96.= EUOR WAAR AL 80 EURO VBAN BETAALD WAS EN MISSCHIEN DE PROCESKOSTEN DIE BIJ MIJN AFWEZIGHEID I.V.M. DE BEGRAFENIS VAN MIJN MOEDER TOCH DOOR GELOPEN HEBBEN.
IK VIND DAT DE VAN ARKEL GERECHTSDEURWAARDERS GEHEEL TEGEN DE WETTELIJKE REGELGEVING DAT IN DE PERS IS GEWEEST, DAT DEURWAARDERS GEEN MES OPP KEE MOGEN LEGGEN OP SCHULDEISERS/VERMEENDEWANBETALERS ETC, VAN ARKEL HOUDT DAAR GEEN REKENING MEE, INDIEN DAT ZO IS MERK DAT DAT GRRAG SPOEDIG SCHRIFTELIJK , MIJN GEGEVENS S.DEWANCHAND
B.VAN KARNEBEEKLAAN 5E
2585 BA den haag, het betreft een declaratie van somers voetportaal, dat ten onrechte naar dubbele declaratie door famed naar deurwaarder van arkel is gegaan.
ik verzoek u mij zo spoedig mogelijk daar schriftelijk over te berichten, mijn telnr is 06-37742535

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 30 juni 2016 om 13:51 geantwoord