Klacht: Zonder bon geen geld terug

op 30 mei 2017 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Ik was gisteren bij de C&A in Hoog Catharijne en ben daar erg boos weggegaan. Mijn dochter wilde een hempje terugbrengen van €7,90 maar had de bon er niet meer bij en het prijskaartje zat er nog wel aan. Dat wilden ze daar dus niet terugnemen. Ik heb zelf bij de C&A gewerkt, mijn dochter ook, en we weten dat er af en toe gewoon artikelen zonder bon worden teruggenomen omdat het gewoon kan gebeuren. Er werd dus iemand bijgehaald omdat ik het er niet mee eens was. Die vrouw begon over mijn dochter zich aan de regels had moeten houden en ze net zo goed het hempje net uit de winkel had kunnen pakken. Wij hadden bij elkaar ook aan ongeveer €110 wat wij wilden kopen op dat moment dus voor €8 stelen leek mij wel heel onzinning. Enfin, ik kon doen wat ik wilde maar het werd niet teruggenomen en ik werd nog brutaal genoemd ook. We hebben de andere kleding ook niet meer afgerekend en omdat ze moeilijk deden over €8, hebben ze dus ook die €110 niet verdiend. Ik ben niet gewend van C&A om zo slecht behandeld te worden en toen ik het hoofdkantoor belde werd ik alleen maar doorverbonden met Hoog Catharijne en dat deed dus ook niks nuttigs, ik ben zeer teleurgesteld en wil op deze manier ook niks meer kopen bij C&A.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg. En een excuus is ook op zijn plaats.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dragonqueen64