Klacht: zonder aankondiging beslag op gehele uitkering boven beslagvrije voet

op 29 juni 2016 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Gisteren is er zonder enige aankondiging beslag gelegd op mijn gehele uitkering á 704,15 euro en dat terwijl mijn beslagvrij voet 990,71 is! én wettelijk gezien mag er ook nog niet eens beslag worden gelegd op een gehele uitkering die bestemd is voor de vaste lasten.
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op mails wordt niet gereageerd. Ondertussen start advocaat gerechtelijke procedure op en wordt er een klacht neergelegd over deze strafbare handelingen van Van Arkel bij de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders. Ook worden de extra financiële kosten die er nu bij komen verhaald op deze deurwaarder.
Praktijken die dit zogenaamd erkend gerechtsdeurwaarders bedrijf hanteert moeten per direct gestopt worden.
Een deurwaarder is wettelijk verplicht zich aan de beslagvrij voet te houden.
Ik zie bij onderstaande klachten dat het normaal blijkt te zijn voor van Arkel om zonder officieel exploot af te geven beslag te laten leggen op bankrekeningen.
Dit verhaal ga ik ook bekend maken bij het TV programma KASSA

Per direct opheffen van bankbeslag

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 juli 2016 om 13:11 geantwoord

Heeft op 07 juli 2016 om 15:05 geantwoord

Het verdere contact zal verlopen via mijn advocaat mr A.J. Tavasszy

Alle klachten die gemeld zijn door geschokte burger