Klacht: Zondags slechte kwaliteit brood

op 09 mei 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo,
Ik heb een klacht over het brood dat Lidl in Goor op zondag te koop aanbiedt. Het gaat dan om het halve boeren bruinbrood. Het is erg slap van structuur, alsof er veel minder brooddeeg is gebruikt dan hetzelfde brood dat ik op andere dagen van de week daar koop.

Soms heb ik op zondag het brood op en ben ik genoodzaakt het op zondag te kopen. Echter ik probeer dit altijd te voorkomen om bovenstaande reden.

De laatste keer dat me dit is overkomen was op 28.04.2019. Op de afdichtingskartonnetje stond het volgende vermeld:
Verkoopdatum 28.04.2019
Code: 2HG147
Prijs: € 0.79

Graag verneem ik wat u hier aan gaat doen. Ik heb eerder eenzelfde klacht ingediend maar toen had ik het label met de gegevens niet meer.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 mei 2019 om 13:17 geantwoord

Geachte heer Morsink
Wij betreuren de negatieve ervaring met uw brood en willen u bedanken voor het melden hiervan.

Op 6 mei 2019 hebben wij u een brief gestuurd met daarbij een tegemoetkoming voor het ontstane ongemak. Deze zal naar verwachting volgende week bij u worden bezorgd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Uw Lidl team

Alle klachten die gemeld zijn door Boefje01@