Klacht: zomerseprijzen t/m 31 augustus 2016

op 25 augustus 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

toets in op zomerseprijzen
zie dat de actie reeds afgelopen is!!??
Hoe kan dit mogelijk zijn?
Op mijn kaartje staat toch echt t/m 31 augustus 2016

Gaarne bericht hierover

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mee kan doen aan de zomerseprijzen actie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 25 augustus 2016 om 18:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Worrell,
Naar aanleiding van uw klacht bevestig ik hierbij dat het probleem telefonisch is opgelost.
Ik wens u een fijne dag!
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Holieman
Klantenservice Staatsloterij
Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)
Postadres:
Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER
De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.
Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.
De Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.
Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim170