Klacht: zomerseprijzen.nl

op 29 juni 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw klacht wil ik u graag de volgende toelichting geven. Ik vind het vervelend om te vernemen dat u problemen heeft met het invoeren van uw actiecode. Ik heb het voor u nagekeken en kan u bevestigen dat de website gevonden kan worden op www.zomerseprijzen.nl en dat de unieke code moet werken. Indien u problemen blijft houden, raad ik u aan om contact op te nemen met onze klantenservice op 0800-0231303. Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8:30 tot 21:00. Wij helpen u dan graag verder! Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd en wens u veel geluk! Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Maureen Ruiten Klantenservice Staatsloteri

Reactie van de melder van de klacht xxxxxxxJG

10 maanden geleden - het probleem is inmiddels opgelost; ik heb de actiecode kunnen invoeren. bedankt.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 24 juli 2016 om 13:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door xxxxxxxJG