Klacht: Zomerseprijzen.nl loopt tot 31-8-2016 maar is al op 3-8-2016 afgelopen.

op 03 augustus 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Allereerst is de site “zomerseprijzen.nl” moeilijk te vinden, maar als je ‘m hebt gevonden volgt de mededeling dat de actie is afgelopen. Afknapper! Dacht dat de Staatsloterij een nette organisatie was, maar met alle negatieve publiciteit van de laatste tijd en nu dit weer, heb ik mijn mening maar herzien.

Als blijkt dat de actie toch niet is afgelopen en ik de mogelijkheid krijg te checken of ik met mijn unieke code misschien toch een prijs(je) heb gewonnen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 04 augustus 2016 om 13:33 geantwoord

Geachte heer Wijnnobel,

Het is vervelend om te lezen dat u problemen ondervindt met de actie van zomerseprijzen.nl. Deze actie loopt nog door tot 31 augustus 2016. U zou tot die datum gewoon de code moeten kunnen verzilveren. Ik wil u vragen om het nogmaals te proberen. Wanneer er een probleem is met de code, dan kunt u via zomerseprijzen.nl een nieuwe code opvragen. Wanneer u problemen heeft met de website zelf, raad ik u aan om de cookies te legen of een andere browser te gebruiken. Ik hoop dat het nu wel lukt en wens u veel geluk.

Ingrid
Webaceteam Staatsloterij