Klacht: Zomerseprijzen.nl

op 25 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij mijn blad een wincodekanskaart gekregen, maar de site geeft aan dat de actie al is verlopen. Dat kan toch niet wanneer het loopt van 18 juli 2016 t/m 31 augustus 2016?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik kan inloggen op zomerseprijzen.nl en mijn code kan invoeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Faber, Naar aanleiding van uw bericht op klacht.nl geef ik u graag de volgende toelichting: De website van www.zomerseprijzen.nl is bereikbaar door dit adres in de adresbalk van uw browser in te vullen. Wanneer u de website benadert via Google is er de mogelijkheid dat u op een oude/andere website terecht komt. Eenmaal op de website kunt u rechts op de pagina uw code invullen en deelnemen aan de actie. Mijn excuses voor de verwarring! Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Team Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 01 augustus 2016 om 18:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M.J. Faber-Sportel