Klacht: Zomerseprijzen.nl

op 25 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij mijn blad een wincodekanskaart gekregen, maar de site geeft aan dat de actie al is verlopen. Dat kan toch niet wanneer het loopt van 18 juli 2016 t/m 31 augustus 2016?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik kan inloggen op zomerseprijzen.nl en mijn code kan invoeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Faber, Naar aanleiding van uw bericht op klacht.nl geef ik u graag de volgende toelichting: De website van www.zomerseprijzen.nl is bereikbaar door dit adres in de adresbalk van uw browser in te vullen. Wanneer u de website benadert via Google is er de mogelijkheid dat u op een oude/andere website terecht komt. Eenmaal op de website kunt u rechts op de pagina uw code invullen en deelnemen aan de actie. Mijn excuses voor de verwarring! Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Team Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 01 augustus 2016 om 18:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M.J. Faber-Sportel