Klacht: zomerseprijzen

op 05 september 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

datum uitslag wordt niet vermeld
uitslag wordt niet vermeld
alleen op internet de vermelding dat actie is afgelopen

als voortaan naast de looptijd v/d actie ook de datum van bekendmaking prijswinnaars wordt vermeld

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 05 september 2016 om 18:52 geantwoord

Geachte heer Silver,

Het is jammer om te horen dat u ontevreden bent over de actie Zomerse Prijzen.

Ik kan me goed voorstellen dat u graag op de hoogte bent van de trekkingsdatum. Mijn excuses dat we u daarin hebben teleurgesteld.
Ik kan u informeren dat deze week (week 36) de trekking plaats vindt. De winnaars ontvangen uiterlijk 14 dagen na de trekking persoonlijk bericht. Ook zullen de winnaars met naam en woonplaats vermeld worden op de prijswinnaars pagina op www.staatsloterij.nl en op www.zomerseprijzen.nl

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd.

B. de Snoo
Klantenservice Nederlandse Staatsloterij

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
De Nederlandse Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.
Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.
De Nederlandse Staatsloterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.
Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door h silver