Klacht: zomerseprijzen

op 20 augustus 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

vandaag 20-08-2016 probeerde ook ik op de site van zomerseprijzen te komen, je weet tenslotte maar nooit!
Van alles geprobeerd, ook de oplossing die de staatsloterij al eerder gaf maar de site is niet te vinden. Als ik niets win , oke jammer maar mee kunnen doen om deze reden is echt wel irritant!
Ik hoop op een echte oplossing!

Ik wil inloggen op de site: www.zomerseprijzen.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staatsloterij over deze klacht.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 20 augustus 2016 om 09:20 geantwoord

Geachte mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat u problemen heeft met het activeren van uw code op de actiewebsite.

Helaas kan ik niet achterhalen waarom de website voor u niet opent. Graag geef ik u een directe link naar deze website, zodat u uw code kunt activeren. De directe link is: http://bit.ly/28UnWBG

Indien u problemen blijft houden, raad ik u aan contact op te nemen met onze klantenservice op het gratis telefoonnummer 0800-0231303. Wij zijn u van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 21.00 uur graag van dienst. In het weekend zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 17.00 uur. Wij helpen u dan graag verder!

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd en wens u veel geluk!

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Liza Ketelaar
Klantenservice Staatsloterij

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.

Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.

Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door sentinel