Klacht: Zomerprijzen 2016

op 26 juni 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 26 juni 2016 om 13:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw Dupont,

Vervelend om te vernemen dat u de melding krijgt dat de actie reeds is afgelopen. Zojuist heb ik de betreffende pagina horende bij deze actie voor u opgezocht en deze melding kreeg ik niet. Kunt u nogmaals proberen de pagina rechtstreeks te benaderen door www.zomerseprijzen.nl in de adresbalk van uw browser in te vullen? Indien u dan na invoeren alsnog een foutmelding ontvangt, kunt u ons dan een printscreen van de melding sturen? Dan gaan we voor u na wat er precies niet goed gaat en maken we uw deelname alsnog in orde.

Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Casper van Dijk
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Staatsloterij2016