Klacht: Zomer cadeau

op 23 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Beste telegraaf. Ik heb van u een code gekregen van zomer cadeau om 2 weken een proefabonnement te nemen op de telegraaf maar ik ben al dagen bezig op deze code te gebruiken op jullie website en via Google crome maar ook dat lukt niet. De code is geldig tot en met vandaag 22-07-2016 nu kan ik niet gebruik maken van deze code. Erg jammer ik had er zo op verheugd.

Graag een andere code die ik wel kan gebruiken.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 juli 2016 om 10:11 geantwoord

Geachte mevrouw Delhaye,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat u de website van ons zomercadeau niet heeft kunnen vinden.

Wellicht heeft u de pagina via een zoekmachine zoals Google gezocht. Helaas is onze website dan niet terug te vinden. Een zoekmachine zoekt namelijk naar trefwoorden, in plaats van naar websites, waardoor u de website niet heeft kunnen bereiken.

Wij raden u daarom aan altijd de adresbalk te gebruiken als u over een webadres beschikt. Zo weet u zeker dat de juiste website zal worden geopend.

Het webadres www.telegraaf.nl/zomer kunt u namelijk direct in de adresbalk van uw browser invullen, zo komt u meteen op onze website terecht.

Helaas is de actie nu afgelopen. Wij hopen dat het u bij eventuele toekomstige acties wel lukt om hieraan deel te nemen.

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Qwqw