Klacht: Zomaar uit de trein gezet

op 10 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een ticket gekocht voor de treinreis van Amsterdam Centraal naar Tilburg Universiteit, ik werd de trein uitgezet met de reden dat mijn ticket niet geldig was voor deze reis en ik de trein moest verlaten voordat ik een boete kreeg. Daardoor moest ik een nieuw ticket kopen. Ik vind het niet normaal dat ik zomaar de trein word uitgezet terwijl ik een ticket had. Ik werd op station Veenendaal- de Klomp uitgezet en moest een nieuw ticket kopen

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug (van mijn nieuwe ticket)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnaMar1