Klacht: Zomaar naar een duurder abbonement gewijzigd en duurdere facturen

op 16 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ineens wijziging naar duurder abbonement. Fout wordt door rmedewerkers erkent en beloven al 3 maanden de volgede maad het bedrag te verrekenen want terugstorten doen ze niet. Toch wordt er weer elke maand voor een duur abbonement afgeschreven. Zou door een medewerkster worden teruggebeld voor bevestiging aanpassing factuur maar is dit ook weer niet nagekomen

Gewenste Oplossing:

Het teveel betaalde bedrag verrekenen (zoals toegezegd) of geld terugstorten zodat ik kan overstappen naar een betere provider

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bibbibob